Ogólne zasady bezpieczeństwa podczas korzystania z Internetu

Zalecenia dotyczące pracy zdalnej

Kilka kroków do uzyskania połączenia z siecią komputerową WUP poprzez VPN

Po prawidłowym zalogowaniu się do Forticlient, możemy korzystać z usług IT dostępnych w systemie informatycznym WUP. (np. EZD, RCP, Viator, dyski "sieciowe")

W przypadku korzystania z Zoom lub innych form e-spotkań zdalnych, zakończ połączenie z VPN.

Do jakich usług IT mam dostęp w czasie pracy zdalnej?

Będąc połączonym z siecią WUP poprzez Forticlient możemy:

Jakie są typowe problemy podczas łączenia się zdalnie z systemem informatycznym WUP?

W przypadku problemów skontaktuj się z Zespołem IT (126198504, 126198404, 126198506, 126198507).

Czasem będzie konieczne połączyć się z z Twoim komputerem, aby pomóc Ci zdalnie rozwiązać problem techniczny. Pracownik IT moze poprosić Cię o uruchomienie specjalnego programu do zdalnej pomocy instrukcja uruchomienia programu do zdalnej pomocy. Warunkiem jednak jest aktywne połączenie z Internetem Twojego komputera.

Instrukcja 1 - jak uruchomić program Forticlient i połączyć się z siecią WUP

Instrukcja 4 - jak podłączyć komputer do Internetu poprzez telefon komórkowy

Instrukcja uruchamienia programu do zdalnej pomocy.pdf

Uwaga, obowiązują Cię zapisy Regulaminu Pracy oraz Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym (i jej skrótem w postaci Instrukcji użytkownika).